În luna martie, Caravana Frumuseții dm ajunge în 10 orașe!
În luna martie, dm își răsfață clientele: Caravana Frumuseții va oferi participantelor ocazia să descopere noi tendințe în frumusețe, să învețe trucuri utile, să-și surprindă personalitatea și stilul unic prin poze creative, să socializeze cu alți iubitori ai brandului dm și creatorii de conținut apreciați.
De la puterea interioară la frumusețea exterioară, fiecare este unică, autentică, adevărată, iar această experiență este menită să celebreze doamnele și domnișoarele de toate vârstele, oferindu-le surprize plăcute.
Participantele vor putea învăța de la specialiști secretele unui pinup look reușit: cum să aplici un eyeliner perfect și care este rujul potrivit pentru “bold lips”, cu produse Rimmel London. Împreună cu partenerii Syoss, vom descoperi care sunt produsele potrivite de stylling în funcție de tipul de păr, iar reprezentanții Dove vor dezvălui care sunt cele mai proaspete inovații în îngrijirea pielii. De asemenea, participantele vor primi sfaturi despre îngrijirea tenului sensibil cu ajutorul produselor Balea med, dedicate îngrijirii feței. În plus, pentru completarea look-ului, partenerii Parsa vor oferi informații despre alegerea corectă a periilor de păr. Participantele vor putea primi cadouri de la toți participanții la standurile beauty.
Participantele vor putea învăța de la specialiști secretele unui pinup look reușit: cum să aplici un eyeliner perfect și care este rujul potrivit pentru “bold lips”, cu produse Rimmel London. Împreună cu partenerii Syoss, vom descoperi care sunt produsele potrivite de stylling în funcție de tipul de păr, iar reprezentanții Dove vor dezvălui care sunt cele mai proaspete inovații în îngrijirea pielii. De asemenea, participantele vor primi sfaturi despre îngrijirea tenului sensibil cu ajutorul produselor Balea med, dedicate îngrijirii feței. În plus, pentru completarea look-ului, partenerii Parsa vor oferi informații despre alegerea corectă a periilor de păr. Participantele vor putea primi cadouri de la toți participanții la standurile beauty.
Caravana Frumuseții va ajunge în 12 magazine dm din 10 orașe, în intervalul orar 18:00 – 21:00:
Caravana Frumuseții va ajunge în 12 magazine dm din 10 orașe:
- Shopping City Timișoara – 7 martie, 18:00 – 21:00
- AFI Europe Arad – 8 martie, 18:00 – 21:00
- Prima Shopping Center Sibiu - 9 martie, 17:00 – 20:00
- Family Market Miroslava (Iași) - 14 martie, 18:00 – 21:00
- Value Centre Râmnicu Sărat - 15 martie, 18:00 – 21:00
- Aurora Retail Park Giurgiu - 16 martie, 18:00 – 21:00
- Funshop Park Turda - 21 martie, 18:00 – 21:00
- Str. Mihai Viteazu, Sighișoara - 22 martie, 18:00 – 21:00
- Shopping City Oradea - 23 martie, 18:00 – 21:00
- Centru/Unirii București - 28 martie, 18:00 – 21:00
- Militari Shopping Centre București - 29 martie, 18:00 – 21:00
- Vitan Mall București - 30 martie, 18:00 – 21:00
Caravana Frumuseții este ocazia de a experimenta diferite stiluri și de a descoperi produse care să-ți evidențieze frumusețea și unicitatea, pentru că la dm fiecare poate spune: Sunt #fixeu.
Detalii despre Caravana Frumuseții găsiți pe dm.ro și pe pagina de Facebook dm drogerie markt România.
Compania dm drogerie markt a fost înființată în 1973 și este prezentă în 14 țări din Europa, ceea ce o clasifică ca cel mai mare lanț de drogherii din Europa. În România, dm este prezent din 2007, timp în care a evoluat constant, a creat aproximativ 2.000 de locuri de muncă, un magazin online și aplicația „dm-ul meu”, care răspund nevoii de proximitate, precum și peste 150 de magazine fizice, care aduc aproape experiența de cumpărare pentru toți iubitorii brandului.
Detalii despre Caravana Frumuseții găsiți pe dm.ro și pe pagina de Facebook dm drogerie markt România.
Compania dm drogerie markt a fost înființată în 1973 și este prezentă în 14 țări din Europa, ceea ce o clasifică ca cel mai mare lanț de drogherii din Europa. În România, dm este prezent din 2007, timp în care a evoluat constant, a creat aproximativ 2.000 de locuri de muncă, un magazin online și aplicația „dm-ul meu”, care răspund nevoii de proximitate, precum și peste 150 de magazine fizice, care aduc aproape experiența de cumpărare pentru toți iubitorii brandului.